Deletedmom336 ozgurunannesi olcu cok dogru olmamis evet ama bilerek mamayi 1 olcu fazla koyanlar flnda var doktor dedi dyp.bir sey olmamistir heralde
ozgurunannesi Deletedmom336 ay inşallah ya ben bilerek yapmadim biraz cahilce davranmisim sanırım bu konuda hiç dikkat etmedim. 30 ml suya 1 ölçek diyince ben hep mamayı koyuyordum ona göre de suyu dolduruyordum suyu az koymuş oldum hep 😪
Deletedmom336 ozgurunannesi 10 15 cc fark eder etkilemez bnce dedigim gbi ozellikle yapanlar var daha fazlasini
ozgurunannesi Si_se_ta_be mamanın hacmini de düşünürsek 15 20 cc fark ediyor arada.yani once mamayı koyarsak yoğun bir mama olmuş oluyor oda ister istemez böbrekleri yorabiliyor sindirirken.
Deletedmom224 ozgurunannesi önce suyu sonra mamayı ilave etmeniz gerekir.ama benim fikrimce farketmiyor sanırım.
ozgurunannesi Deletedmom224 arada 15 CC fark ediyor sadece önce mama olunca daha yoğun kivam oluyor 🤭