Tospikannesi54 Hafsas canım ben askısız latex aldım, çok memnun kaldımm tavsiye ediyorum şiddetle tavsiye ediyorum, ama şöyle birşey var askılı olanı tercih edebilirsiniz çnkü omuz kısımlardan biraz et taşıyor :)))
Tospikannesi54 Ebru52 canım göbege kadar çıkıyor o ama ben dogum sonrası latexini aldım, çok memnun kaldım gerçekten şiddetle tavsiye ederim
Serenty Tospikannesi54 bence çok dar alma.sonucta korse değil o.gercekten gitmesi zor oluyor bende hedefledigim kiloyu düşünerek bı beden küçük aldım ama gerek yokmuş yani sonuçta taytdaki amaç terletmek.terleyincede çıkarmak bidert .