Kızlar merhaba HAYIRLI bayramlar :) birşey sormak istiyorum ben yamuna nın latex korse sini kullandım çok memnun kaldım, bacaklarım incelesin diyede performans taytunı alacagım, arkadaşm s beden aldı ve çok zor giydiğini söyledi benim aklımda ki a veya m beden Di, ama dün yamuna sitesinden yetkiliyle konuştum bana çok dar üzerime komple yapışanı almaması zar zor giyilmemesi gerektiğini eger ki çok küçük alırsam deforme olacagını söyledi ve xl almanızı tavsiye ederim dedi evimde metre vardı popomu ölçtüm 100 çıktı😂ona nazaran xl önerdi, şimdi sizlere sorum kullananlara yani bu taytı aldıgınız da deforme yaşadınız mı bedeninizden büyük mü aldınız, memnun musunuz durumlar nasıl incelme oldumu ona göre siparişimi oluşturacagım bugün :))