Yasemin89- Elifin-annesi 8 aylık şu an. Bende hiç yapmadım bence son 2 gün kala yapılsa yeter iş yerinde sağacağız zaten. Bir günde süt iznimi kullanacağım. Sizinki nasıl uyuyor seni emerek mi biberona alıştırdınız mı
Elifin-annesi Yasemin89- ben işte bugun stok yapmaya başladim çarşamba işe başliyacam , biberon tutuyor aslında biberonla su veriyorum, memede hiç uyutmadim dogrusu😊 allah yardimcimiz olsun
Yasemin89- Elifin-annesi Amin☺️ biberonla benimki de su içiyor uyurken mutlaka emmek istiyor her zaman memede uyumuyor ama uykuya geçişte bi iki emmek istiyor hayırlısı bir şekilde alışacak napalım 🤷♀️