Elifin-annesi bende bu konuda ne yapacağımı bilemiyordum benim kızımda ek gıda pek yemiyor beni emmeyi tercih ediyor. Doktorumuzla konuştum kilosu iyi 2 öğün ver dedi. Sabah beni emer 11 gibi kahvaltı veririm ya da çorba öğlen de yoğurt ya da meyve bu şekilde gidiyoruz bir kaç gündür iyi yiyor bakalım. Bende haziran sonunda işe başlayacağım ve biberonda süt içmiyor beni emerek uykuya dalıyor ya da az emip hemen salıncakta ya da beşikte sallıyorum uyuyor benim de derdim nasıl alıştıracağım biberonla süt içmeye😔