Kutudakikedi Aylinsmom canım sütünü sağıp şırınga ile verMeni tavsiye ederim . Benim bebeğim de gaz sancısı olunca emmek isteyip ememiyor adam akıllı . Ben böyle anlarda sütümü kırınca ile veriyorum en azından karnının tok olduğundan emin oluyorum
Aylinsmom Kutudakikedi Sütümü sağdım biberonla da almadı şırınga ile de tükürüyor canım inanabiliyo musun
Ozgemrem46 Aylinsmom kuzum benımkide akşam oyleydı ben 8 civarı ne bileyim 9 civarı yıkıyorum bazen işim olursa sen çok duzenlı bir bebek olsun istiyorsan her gün aynı saatte yaptırımlı bilsin ve o kdr rahatlamayacaksın ki gör bak