Aylinsmom Ulzougyud Ahh canımm benım yediklerime o kadar dikkat ediyorum ki kimin agzı acılıyo abartma diyo korjumdan laktozsuz süt bils içmiyorum o derece. Kimyonda yemeklere de koymaya başladım umarım işe yarar
Aylinsmom Ebruea Nbl probiyotik de kullanıyoruz canım. Ahh oyle iyi anlıyprum ki seni yasak biter bitmez direk hastaneye gitcem ya
Ebruuuuuu Aylinsmom Eşinle beraber yıkatabilirsiniz o tutsun sen su dök gerekirse kafasını yıkama. Korkma ben tek basıma yıkıyorum bende korkuyordum cesaretlendir kendini çok iyi geliyor🙄
Alyazeynep Aylinsmom evet gaz sancisindan ememiyor muhtemelen. Ben bebegim emerken ağladiginda bacaklarını hafifçe yukari kaldirip indiriyordum biraz rahatliyordu sizde yapin bakalim
Alinaninannesi Aylinsmom canım sen bi süre hep kimyonlu beslen her şeye kat soğan falan yeme . Bi düzen koy ona uyu ne bileyim 3 saat aralıkla emzir altını al uyut. Sürekli emerse az ve sık o da daha gaz yapar . Yıka bi de her gün. Çok kolay yıkamam koy fileye su dök rahatlasın
Ozgemrem46 Aylinsmom bak sana söyle söyleyeyim kuzum mecbursun korkma biliyorum bende öyle dedim dedim annemı bekleyemezsin ki sürekli aynı zaman boş Vakt uymaz bırbırıne eşim su döküyor bende yıkıyorum tek korkacağın şey kulakları onlarıda ben arkasını cevırıp kulaklarını terse cevırıyorum hiçde birsey olmuyor denemessen olmas dene faydasını göreceksen ve bana bol bol dua et kuzum duş çok ıyı gelıyor gaza uykuya ben birde yaglıyorum banyo oncesi oh mis
Aylinsmom Ozgemrem46 Tamam canım soz deneyecem yoksa olmuyor yanı saat kaç aralıgında peki yıkayaym genelde aksam üstü daha kotuyuz
Berenmerve Ne yaprsan yap geçmiyorrr 3,5 aylık olduu hatta büyüdükçe gaz problemmizde büyüdü birde bunaa meme reddide eklendi gücüm kuvvetim kalmadık
Kulahci Aylinsmom bu aynı biz. 1 ay 7 günlüğüz. Emmek istiyo. 5 saniye emip kaşlarını çatıp ağlamaya başlıyo çekiyo yine emmek istiyo yine ememiyo. Herşeyi denedim yok olmuyo
Ozgemrem46 Aylinsmom kuzum benımkide akşam oyleydı ben 8 civarı ne bileyim 9 civarı yıkıyorum bazen işim olursa sen çok duzenlı bir bebek olsun istiyorsan her gün aynı saatte yaptırımlı bilsin ve o kdr rahatlamayacaksın ki gör bak