Rzlgln ben yaşadım malesef ve sonu hastanede bitti çok korkuyodum ama hiç hissetmedim iltihaplıydı bir de önce iltihabı kendim kuruttum burda biri yazmıştı sağolsun iltihap bitince tırnak baya uzamış artık gittim hastaneye 5 dk sürdü ama şuan gidemiyosunuz malum eğer tırnağı kaldırabilecek gibiyseniz kaldırıp altına pamuk sıkıştırın hatta öncesinde sıcak suda bekletin yumuşasın sonra pamuk sıkıştırın uzasın dışarı doğru ve çok derin olmadan kesin uzayınca..tekrar yaşadım çünkü 1 ay önce kadar böyle yaptım şuan normale döndü