TalentedMom Rzlgln Benim evlenmeden önce olmuştu çok acıyordu üzerine basamıyordum benimki şişiyordu bir de patlatıp iltihabını çıkarıyordum geçti öyle rahat ayakkabılar ve terlikler tercih et
Benimoykum Rzlgln 10 dk lik bir lokal anestezi ile ameliyat oldum 🤷 batan yeri kesti doktor bir daha asla olmaz dedi tırnağı çekmedi bir haftada düzeldim iyi ki yaptirmisim İstanbul da başka kimse böyle bir işlem yapmiyormus doktor bu şekilde söylemişti
tombikdonerkankasiiskender Oniko damla kullanın derim yenidoğan oğlumda oldu ve çok işe yarıyor yetişkinlerde kullanabiliyo doktorumuz vermişti
SemraHakan Rzlgln iltihabini alıyorum…disari cikmak eziyett…eve gelince hemen iltihaplanmis oluyor..aglayarak gececegi gunu bekliyorum galiba 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😔😑
Benimoykum AliceAlya peki siz neden bu kadar çekiyorsunuz bu ağrıyı 🙄çok zor çünkü tırnak batması deneyin derim
Benimoykum AliceAlya olmuyor canım abim 9 sene önce aynı doktora yaptırdı olmadı bende 16 ay önce yaptırdım hiç bir sıkıntı yok tırnağın kökünü kuruttu ve doktor garanti veriyor 👍
Benimoykum AliceAlya tatlım çektirme değil cektirince uzuyormus ben 4-5 ayrı doktora gittim sonra abim söyledi ben şuraya yaptırdım diye yani nerde oturuyorsun bilmiyorum ama yakın ise dene derim çok kötü bir ağrı başka biseye benzemiyor 😔