O kadar kötü bi durumdayımki altı aylık bebeğim var herşey bir kötü çocukluk arkadaşıyla karşılaştıktan sonra belirli ikramlarla başımıza geldi çok üzgünüm eşimi seviyorum ve şuan hasta gözüyle bakıyorum sonuna kadar destek olmak için elimden geleni yapıyorum ama suyun akıntısına kapılmış gibi durum önce evde kendimiz denedik ilaçsız lakin olmadı başaramadık şuan tedavi gören umutlu insanlar görmeyi o kadar istiyorumki..