Postu takip eden benzer sorunu yaşayanlar vardır belki diye yazıyorum.
Kızlar bu gün 4. Gün ve bu gün sabah ilacı daha vermeden kendi kalasını yaptı. Normalde su gibi yapardı ama bu sefer katı gibiydi hiç akışkan değil. Yumuşak dokulu yaptı. Ve dün akşam ıkındı sancısı oldu uykudan uyandı bu yüzden. Ben de doktorumuza sordum. Gaviscon yapabilir ilaca devam et günde 2 ye düşür dedi. Eğer kaka yapmasaydı ilacı bu gün vermeyecektim denemek için. Şimdi günde 2 olarak devam edicez bakalım ne olacak. Bu gün mesela çok kustu 2 gündür gayet iyiydi ne güzel.