Merhaba anneler; kızım 4 ay 22 günlük. Doğduğundan beri çok kusuyor. Yani hemen hemen her emmesinden sonra kusuyor. En sonunda bu ah gittiğimiz doktor gaviscon yazdı. Kilosu alması gereken sınırda çünkü. Gelişimini etkilesin istemiyorum dedi. Dünden beri kullanıyoruz günde 3 dedi ama biz 2 kere kullanabildik. Sorunum şu dünden ber kızım kakasını yapamadı. Normalde doğduğundan beri hee gün mutlaka en az 1 kere yapardı hatta bazen 2 - 3 olurdu. İlk defa böyle oluyor. İlaçtan dolayı olabilir mi? Kullanıp benzer bir şey yaşayan var mı?