ElifAselMina Ceydakoruc Ahh ahh bizde de olmuştu kızarmıştı. Nedense o aşıyı yapanda bir suç bulma psikolojisi olmuştu bende kadına düşman kesildim o sıra. Sonra duştan sonra masaj yapa yapa geçti. Ama bacağına dokundurtmuyordu kuzum 🤧😰
Ceydakoruc esmaefe bende aynı şekilde bepantholle masaj yaptım yarında banyo yaptırıp tekrar masaj yapıcam inşallah geçer en kısa sürede🙏🏻
Kerem20 Bizde cuma günü olduk 4. Ay aşını bizimde sağ bacakta dediğiniz gibi oldu ovalıyorum bende sürekli