Ceydakoruc Dün 4.ay aşımızı olduk sağ bacağımızın aşı yeri normalken sol bacağımızın aşı yeri kırmızı ve içi sert sanki yarım ceviz varmıl gibi içerisinde. Bu normal midir?
Sumre0681_ Ceydakoruc normal dedi doktorum bepantol ya da hametanla hafifçe ov dedi altını açtıkça, bir haftaya hiç bişey kalmamıştı
ilgin6 Mrb. Bizdede olmuştu hemsireyi aramıştım kolanyalı pamukla şişlik üzerine masaj yapın dağılır demişti yaptık geçti. Normal biseymis
MarlaSinger Aşı yapıldıktan hemen sonra masaj yapın. Günn içerisinde de yapın. Ertesi gün de yapın. Ben hep böyle yapıyorum
Nslhn53 Buz poşetini bir bezle sarıp aralıklı olarak hafif hafif dokundurun bizdede olmuştu hemşiremiz öyle söylemişti direk koymayın soğuk hasta eder
esmaefe Ceydakoruc Ceydakoruc tam ben post açacaktım ıyiki gördüm. Bizimde 18 aylık iki bacaktan olduk dün.tek bacağı bizim de. Bugün üstünü değişirken fark ettim yatmadan önce hem kizarmiş sert ve o bölge ateşliydi korktum hemşireyi aradım geç oldu tabi açmadı. Bepanthol sürdüm ben de.
Ceydakoruc esmaefe bende aynı şekilde bepantholle masaj yaptım yarında banyo yaptırıp tekrar masaj yapıcam inşallah geçer en kısa sürede🙏🏻
nhlaslan Ceydakoruc 2 gün önce aşı olduk. Doktor şişlik sertlik beze olabilir normal 2 ay geçmeyedebilir endişelenme demişti. Buz koyabilirsin demişti