Hemera Hemera canım benim öncelikle geçmiş olsun. Alerjik ve egzamalı bir bebek annesi olarak fikrimi söylemek istiyorum. Benim bebeğimde aynı bu şekilde yüzü kızarıyordu boyun altı bacak arkaları dahil. Hatta bacaklarında ve kolunda yaralar oluştu. İlk önce tıp fakültesine götürdüm cilt testi yaptılar alerjisi çıktı 3 ay diyet yaptım. Bide bizimki yumurta ve gluten alerjisiydi. Neyse diyeti ne kadar yaparsam yapayım bi türlü azalmadı ne yüzü ne vücudu. Başka bir hastahaneye götürdüm kortizonlu krem verdi sürekli kullan dedi. Başka bi hastahaneye götürdüm ora da kortizonlu krem kullanılmaz sürekli diye bana kızdı atarax şurup ve bactroban antibiyotik verdi yarası mikrop kapmasın diye. Düşün o derece kötüydü. Biraz arastırdım kullanmadığım krem yapmadığım diyet kalmadı. Son çare olarak travazol diye bi krem gördüm mantar pişik egzama alevlenmelerinde falan kullanılıyormuş. Zaten kullanmadığım ilaç kalmadı bide bunu kullanayım dedim. Allahıma çok şükür geçti. Şu an alerjisi olan gıdaları yediriyorum hiç bir etki göstermiyor mesela. Ama çıktığı zaman hemen sürüyorum kremi ertesi güne düzeliyor. Eger miniğimin kaşıntısı varsa benim bebeğim gibi yüzünü yara yapıyorsa bu kremi öneririm kesinlikle