duyguluu merak etmeyin 40 gün geçsin uyumaya başlayacak benimkide öyleydi geceleri birbirimize bakardık sadece göğsümde uyurdu. 40 ı bitti geceleri uyumaya başladı çok şükür hatta ben emzirmek için uyandırıyordum. Gazı için damlalar var ama her bebekte işe yaramıyor, yediklerinize dikkat edin ben o dönem mecburen her yemeğime kimyon atıyordum , sabahları Rezene çayı içiyorum Kahvaltı sonrası akşamları papatya çayı bebeğede sütten geçiyor. Emzirirken uyumasına izin vermedim bir süre sonra , emzirdikten hemen sonra yatırmadım 15-20 dk kucakta gezdirdik gazı olmasın diye. Günde 3 kez masaj yapıyoruz her gün banyo yaptırıyoruz karın üstü yatırıyorum. artık zaten 4,5 aylık hareketli bir bebek kendi hallediyor:)