Annesinin_Melegi Deletedmom200 rende tabiki rendede tadi bir hos geliyor dogramak ne bilim hic sevmem
Deletedmom200 TalentedMom işte bu ya aradığın cevap 😅😅orjinali rendeyse bana diyor orjinali dogranmistir eskiden rende yokmuş
Gayeefe Deletedmom200 normalde hep rende yaparım eşim doğra demişti yoğurtu salata yedim gibi oldu küçükte doğradım yinede cacık gibi hissetmedim
Deletedmom198 Deletedmom200 sonuçta her türlü guzel gidiyor sicaklarda setin serinn rende dogranmiş ne fark eder damak zevki sonuçta
Birogretmenanne Deletedmom200 bana aynı gelmiyor ince de olsa doğranmış oluyor rendeyi sevmiyorum 🤷🏻♀️