Deletedmom200 TalentedMom işte bu ya aradığın cevap 😅😅orjinali rendeyse bana diyor orjinali dogranmistir eskiden rende yokmuş
Deletedmom198 Deletedmom200 sorunun cevabina gelirsem valla ben hep doğrarim rendelemekte çocuk mamasi gibi olur guzel olmaz hatta cacigim çok guzel içine kuru nane degilde taze nanede doğrarim sarimsak falan mukemmel olur
Pamuk_seker Deletedmom200 benimkide minik minik yapınca sever büyük olunca dediginiz gibi salata gibi oluyor
Henza Deletedmom200 cok ama cok kucuk kucuk dograrım rendeye o yuzden gerek duymuyorum rende yerıne mınık mınık dogramak daha ıyı
askbocusum_1 Deletedmom200 ben çok küçük dograrim hatta elimde bıçakla tahtaya gerek duymadan.rendelenmis olunca böyle uzun uzun ağıza geliyo salatalık hiç hoşlanmam 😬