Sen sıcak mayalıyorsun bence. 3kilo yapıyorsam 2 kilo normal 1 kilo manda sütü alıyorum. Kaynamaya başlayınca biraz kaynatıp kapatıyorum. Soğumaya bırakıyorum. Parmağım daldırdığımda yanmıcak hatta şöyle diyim bebeğini yıkadığın su daha sıcaktır. Mayayı alıyorsun sonra bir tutam şeker ve sütten ekleyip çırpıp içine koyup güzelce karıştır. Yarım kapat kapağı. Mis gibi bol kaymaklı yogurt :)