59aygul Benim bebegim 3 aylık ve cok kaka yapıyor bu yüzden alerjiden şüphelenmiştim. Ama kilo alımı cok iyi doktor bu yüzden süt yarıyor 10 kez de yapsa bişey olmaz dedi. Yani kg almaması ondan olsa bizimki de almazdı
sesli gürültülü kaka,mukuslu kaka,gaz sorunu,ciltte kızarıklık bunlar süt alerjisi belirtisi