Bebegim 2 ay 2 günlük 3 kg doğdu ilk ay çok güzel kilo aldı 4,500 oldu sonra 40günlükken ishal oldu 11 gün sürdü ishali doktora gittik birsürü testler yapıldı bişey çıkmadı doktor sadece gaz ilacı sam simplex kullanıyordum biogai kullan dedi. Şimdi üzerinden 10gün geçti çok şükür ishali geçti ama günde 7-8kere kaka yapıyor ve 22 gündür hiç kilo almamş. Önceden günde 1 kere yapardı. Sürekli kaka yaptığı için kilo almadığını düşünüyrm. Doktor kilo almaması sıkıntı araştırma hastanesine götür dedi. Başına böyle bişey gelen varmı? Sizin bebeginz günde kaç kere kaka yapıyo:(