Ben de yabancı dil öğretmeniyim ve kızım 7 aylık fakat cesaret edemiyorum çünkü çok doğru ilerlemek gerekiyor kafasının karısmaması için , eşi faslı olan bir arkadaşım var eşi arapça konustu arkadas ise türkçe
cocuğun konuşması baya gecikti kreşte zorluk çektiler ve hala da tam anlamıyla güzel ifade edemiyor kendini