Huzurum12 Merhaba hanimlar ben nerdeyse bir aydır lesie 3 mil yapıyorum fakat bir haftadir dizim ağrıyor bu sorunla karşılaşan oldu mu yapamaya devam mi edeyim yoksa ara mi vereyim bilgisi olan cevap verebilir mi
Thesra Huzurum12 Merhaba ara vermeniz gerekmektedir.Diğer türlü yırtıklara sebep olabilir bacak haraketi olmayan haraketlerle devam edebilirsiniz oturarak veya yatarak gibi
Deletedmom381 Huzurum12 biraz ara verin bence. Spor salonlarında bile her gün aynı programı vermiyorlar
Umayhande Huzurum12 pardon bu lesie ne demek bi türlü spor mu benim vaktim yok kızım uyanıyor ya da giderim beşikte dönüyor korkuyorum 5 dk bir odasına kontrole gidiyorum inşallah bende yapabilirim kg çok
Thesra Huzurum12 1-2 hafta bir ara verin sonra duruma tekrar bakıp devam edip etmeyeceğimiz belli olur
Nisarabia27 Acaba benimdemi o yüzden ağrıyor ki 🤔🤦♀️ hiç aklıma gelmemişti kızları sallamaktan oluyor sanıyordum 🤷♀️😏
Nisarabia27 Huzurum12 benimde üç gündür çok feci dizim ağrıyor saklayamıyorum kızlarımı bende yapamadım bugün
Huzurum12 Umayhande youtube lesie diye yaz canim.cikar tempolu yürüyüş gibi egzersiz rahat yapabileceğin bir video
Huzurum12 Nisarabia27 bakalim kac gunde gececek agrin bana da haber et canim 1 hafta yapmayacagim gececek mi bakalim
Nekwam Huzurum12 45 dk cok uzun bir sure hic spor yapmıyorsaniz ve birazda kilonuz fazla ise ondan olabilir. Agrilar geçene kdr ara verip önce 15 dk olanla kendinizi alistirmanizi tavsiye ederim ⚘
Huzurum12 Deletedmom307 yapamıyorum zaten iyi guzel de alismistim yapmaya 🙃🙃 onereceginiz bunla ilgili egzersiz programı var mi onu da soyleseniz daha guzel olur 😇🥰