NazliHilal ahhh ahhh bana iştahsız çocuk Demeyin ne yaşadığımı ben bilirim bide allahım 😞☹️☹️☹️☹️ Kızım Ağustos’ta 4 yaşına girecek 13 kilo 😞 kac doktora gittik yok hiç fayda görmedim yemiyor hiç zorla yediriyoruz bebekliğinden beri büyüdükçe de kilo alımı daha da yavaşlıyor 4 yasında bi çocuk 13 kilo me demek ya aklım almıyor 😞 midesi bulanıyor kusuyor zorlayınca . Bi çorbayı 1 dakika ağzında tutuyor düşünün rabbşm sağlık versin ama cidden çok Zor valla kilodan bahsedilince yazmak istedim çok doluyum 😞