ElmaliTurtamm ah ah sıkıntı olmaz mı
iki lokma yemek yesin diye peşinde geziyorum
aşırı hareketli bir çocuk, sabit kaldığı hiçbir eylem ve aktiviteyi sevmiyor, bu yüzden yemek yerken çok çabuk sıkılıyor ve hemen mama sandalyesinden kalkıp gitmek istiyor
yani ben orda beş dk oturduğunu bilmem 🤦🏻♀️
Aslında verdiğim her şeyi bir kez de olsa yiyor tadına bakıyor ama sevmediyse ikinciye ağzını asla açmıyor
mesela çorbayı kendi bebek kaşığıyla en fazla beş kaşık içer doyar hemen oyun oynamaya kaçar
bir de benim bebeğimin gıda alerjisi vardı, ek gıdaya hem geç başladık hem de birçok şeyle geç tanıştı, belki de iştahsızlığı bundandır diyorum
özellikle şimdi azılar çıkmaya çalışıyor, havalar da ısındı iştah falan kalmadı, aç kalmasın diye saat başı emziriyorum yenidoğan dönemine döndük resmen
epey uzun yazdım, bir dokun bin ah işit gibi oldu 🙈