@Mlsyldz ayda en az 500 gr en fazla 1 kg almasının normal olduğunu, altında kalınmasının beslenmenin yetersiz, üstünde olanın obezite eğilimine sebep olduğunu biliyorum. Evolvia ile besleniyoruz biz ama kilo alımı sebebi ile değil kızım severek yediği için 😊