Mlsyldz çünkü büyüyorlar 😀 bende hipple başladım gaz yaptı gaz yapamayan mama araştırdım aptamil conformil sözde gaz ve kabız yapmayan mama olarak geçiyor ama oda yaptı BİM’in mamasını aldım denemek için çocuk gergin kaka yapıyor gazımız bitti resmen bence deneyip bebeğe uygun olanı almalısınız pahalı ve marka diye yarıyor diye biley yok aslında çok şükür 2 ay olcak kilo alımı gayet iyi 🙏Bu Arada bebeğim buçuk aylık olacak