Rabia_38_01 yorumlarınız icin cok teşekkür ederim arkadaşlar bugün ağırlaştı durumu yogun bakıma alındı hayırlısı olsun hakkiimizda bekliyoruz çok üzgünüm cok sıkılıyor canım bi anda gözümüzün önünde bu kadar kötüleşmesi beni cok.üzdü umarım hersey düzelir iyi aksamlar ..