Rabia_38_01 canim oncelikle hayirli bayramlar esinin halasina bakmak zorunda deilsin ama ben senin yerinde olsam Rabbim buraya gelmeyi bana nasip ettiyse belki de halanin duasi sebebiyle onun duasina icabet edip beni gonderdi diye dusunup ona hakmayi kendime gorev edinirdim.zaten omrunuzun sonuna kadar orda kalmazsiniz herhalde.evet nefis gercekten cok ugrasir buna eminim cunku cok mukafatli bi is yapiyosun.bence vicdaninin sesini dinle.bizi biz yapan vicdanimizdir.mantik olarakta dusunsen simdi sen o kadina bakarsan belki de cenneti garantiliyceksin kim bilir.yahut yaslandiginda bakanin olucak sen yasliya hurmet ettigin icin.yani diger konusan tarafin mantik deil nefis