Ebruk42 Nes94 benim bebegim de 8.ayda fiskirir sekilde kusuyordu reflu ilaci fln vermisti ozeldeki doktor devam edince arastirmaya gittik yuksek tansiyona bagli kardiyomiyopati cikti😔 suan tansiyon kalp ilaclari kullaniyor 10 aylik
Nes94 Ebruk42 ooo kıyamam Allah şifasını versin benim bebeğim 4 aylıkken durdu. Ama doktorumuz baya dinledi falan vücudunu o şekilde tani koydu
AylinHayat myangel Ebruk42 öncelikle çok geçmiş olsun, benim kızımda 2,5 aylik kusması devam ediyor sizin bebeğe teşhis nasıl koyuldu
Sumeyye-buglem Sedaaa1 biz 4 aylk olcaz haftaya günde bir kere kusuyor oda fazla emdiği için geçici bir süreç merak etmeyn gazinida kendi çıkarıyor artık mama verdgm zamn ben çıkartıyorum
Sedaaa1 Sumeyye-buglem bizimde çok gaz problemimiz yok aslında ama gaz yapıcam kaka yapıcam diye zorlanırken bile kusuyor genzine gidiyor bide her defasında ölüp ölüp diriliyoruz
ElifAselMina Sedaaa1 benimde öyleydi canım ya nasıl yapıyodu bilmiyorum aşağıda buluyordum onu çok hareketli zaten 😅