Sedaaa1 reflüdür canım bende çok korkuyordum yiyor kusuyor kusmalar da öyle az değil ne yediyse reflüsü ve gaz problemi çokmuş her yedikten sonrs iyicr gazınu çıkartıyorum iyice ovalıyorum felan öyle koyuyorum yerine azaldı ilk günlere göre şimdi kabız oldupu için kusuyor sadece