Zlm2733 siz yaptığınız için yapmıyor. Siz herseye yetişmeye çalıştığınız için sorumluluğunu size yüklemiş. Yapmayın yormayın kendinizi. Bebeğinizle vakit geçirin eğer bakmıyorsa. Banyoya girince erken çakmak zorunda değilsiniz veya saçınızı taramadan çıkmak zorunda değilsiniz. Bu sorumluluk paylaşılmazsa ileride büyük sıkıntı olur. Bence birşeyleri yapmayın ve söyleyin yoruldum yapamıyorum bakabilirsen yapabilirim gibi cümleler kavga etmeden. Allah sabır versin