Zlm2733 benim arkadaşımda ayni sizin gibiydi artık kız kafayı yemek üzereydi sonra evde hiç birşey yapamadı sadece kendi yemek yiyip bebeğiyle ilgilendi. Eşi 1-2-3-4-5 gün oldu evde eyemk yok temizlik yok çamaşırlar yıkanmamış laf etti arkadasima
Arkadaşımda 2 elin 2 ayağın 2 gözün var al mutfak al c.makinesi git yap buzaman kadar yaptım yardım istedim yapmadın bu saatden sonra senin bana hayrın yoksa benimde sana hayrın yok dedi bir kaç hafta daha arkadaşım yapmadı sonra eşi gelip özür diledi şimdi adamın bı çocuğu emzirmedi kaldı herseyide yapiyir.
Bazen erkeklere böyle ders vermek gerekiyor sanıyorlar ki bir bayan evide temizler çocuğa da baakr erkek sadece ise gider eve para getiri tek görevi bu sanıyorlar tabi bide aileside böyle laflar ediyorsa karışmak istememesi normal.
Bugün k.validen diyorki bana oğlum eve gelince yatar uyur yok çocuk ağlıyor yok çocuk aç diye oğlumu uyandırma dedi
Bende neden uyandirmiycam ben bu çocuğu başka adamdanmi yaptım babası degilmi bakicakda gerekirse karnını doyuracakta hee yok ben yapmam derse koyarım oğlunu kapının önüne sen bakarsın ben çocuğumla gül gibi yaşarım dedim sustu kaldı.