ayazlianne yani gayet normal bunlar. Böyle şeyleri okuyup da moral bozmayın anneyiz evham yapabiliyoruz ama internete bakarsak hepimiz ölümcül hastayız 😃 gerekli kontroller zaten yapılıyordur bi sorun olsa soylenirdi. Benim oğlum da bayılır tekerlek döndürmeye evde arabasını bile ters yatırıyor güya direksiyon yapıp han han deyip çeviriyor yani normal şeyler içiniz rahat olsun 🍂