Kızlar az önce bi konu okudum otizim ile ilgili burada, bi test varmış hatta onuda yaptım çıkmadı zaten hiç bir belirtisi yok baya araştırmıştım. Sadece oğlum arabalarının tekerleğini çevirdiği oluyor sürekli sabit değil, eline aldığında bi tur döndürür sonra normal oynar bu kafama takıldı. Nette arastırmamda her bebeğin ilgisini ceker teker yazıyor sadece tek belirti bu, 21 aylık bu arada :\