Kartanesi26 Duru_m bnm.dikis var cnm sanirim iyileşti ama bakmaya korkuyorum doktora gtsem elle bakmasindan korkuyorum
Seher26 Kartanesi26 banada elle bakmıştı rahım yerinde mi dıkıslere bakıyor benım 80 gün kanamam oldu rahım yerleşmemiş yanı gıdılmesı gerek ılac kullandım kendıme geldım
Minnos_31 Her 10 gunde bir gittim vajinal ultrason ve elle muaneyne edildim ama acima falan olmadi korktum sadece benim acimadiysa o kadar dikise senin hic acimaz korkma
Kartanesi26 ElmaliTurtamm banada yika kurula dedi ebeler pansumana gerek yok dedi cnm bende pansuman fln yapmadim insallah geçmiştir:)
DenizSerap Kartanesi26 dikişin düşmüştür büyük ihtimalle 🙈 brn de doktora gidene kadar dikişim var sanıp korkumdan dokunamıyordum haberim yoktu hiç sormadım bile doktor dedi ki senin dikişin yoktu ki😂 ilk gün ki gibi duruyo hala dedi 😂😂😂
Yigitinnannesi Kartanesi26 benim elle kontrol etti ama acıma falan olmadi korkulacak bi durum yok yani