Bende normal dogum yaptim.kirkimda kontrole gittim ultrasyondan bakti.eriyen dikis attim demislerdi.icerde bikac tane ipli dikisin var bir hafta 10 güne kadar duser dediler.1 bucuk ay gecti dusmedi.sonradan gittim aldirdim.artik mosmor olmustu ipler.sözde kirkimdan sonra kontrole gittim dogru düzgün muayene etmediler.soyledim dikislerim düşmedi diye düser deyip gondermislerdi.aklima geldikce cildiriyorum.simdiki aklim olsa o hastaneyi de doktoru da sikayet ederdim😠