Yarimderin Kızımda 6 buçuk aylık sürünüyordu öncesinde yerde şimdi de isterse emekler ama çok ağlıyor yüz üstü olduğunda ağlamaktan emeklemiyor her yolu deniyorum ama olmuyor sevemiyor
Hanne-12 Emel_usak oğlum ayakta duruyor tutunup , yana bir iki adım atıyor ama yerde emeklemesi için bıraktığımda istemiyor ağlıyor , ne olabilir sebebi , bir bacağını çekiyor emekleyecek gibi sonra devamını getirmiyor 7 buçuk aylık ?? Sizin de oldu mu öyle
Sydagl Sumeyye-buglem aksine yuz ustu birakmak hem kas iskelet sisteminin gelisimi icin hem.beyin gelisomi icin oldukca faydali
Sumeyye-buglem Sydagl bisey daha öğrenmiş oldum ilk olunca insan bilemiyor teşekkür ederm sürekli ayaklarını itmek basmak istiyor açıkçası korkuyodum
Ozgenur45 Sibelsu 15 gün kadar sonra emekledi benim ki 14 buçuk aylık daha yeni emekliyor kim bilir ne zaman yürüyecek 🤣
Sydagl Sumeyye-buglem 6 aya kdr gunde en az 1 saat yuz ustu pozisyon da kalmasi cok onemli. Hepimiz acemiyiz hepimiz hergun yeni seyler ogreniyoruz 😊