Reyyan34 evet tv kesinlikle izletmiyorum çok büyük gelişim var. Bizimle ilişkisi ve teması daha güçlendi daha aktif hale geldi. Aynı zamanda diğer insanlarla etkileşimi ve oyuncaklarına ilgisi arttı davranışlarında sadece el hareketi var parmaklarını izliyor ve oynatıyor. Onun dışında sıkıntımız kalmadı. Kelime haznesine 2 kelime daha ekledi teyze bay bay diyor. Söylediğimiz herşeyi anlıyor ve uyguluyor. İsmine artık bakıyor. Bence hemen kapatın tvyi ben bir uzmanla görüştüm anlattıklarım üzerinden otizmle ilişkili değil yaşantı eksikliği gibi görünüyor dedi. Kesinlikle tv tablet açmayın hareketli oyunlar oynayın dedi yastıkların üzerinde takla atmak saklambaç oynamak gibi. Ve sosyal olmasını sağlayın parkta çocuklarla vakit geçirsin. Yaşantı eksikliği de müdahale edilmezse sıkıntı doğurabilecek bir durum çünkü.