Zeynebsmom Canım evham yaptığım doğru ama bizimki günün yarısını tv izlemekle geçirdi.Okuduğum makalelerdede 5-6 tane özellik uyuyordu. Şimdi tv yi kesince 3 gündür o özelliklerden sadece 1 i kaldı. İlk postu açtığımda ismine tepki vermiyordu kısa süreli göz teması kuruyordu. işaret etme ve konuşma çabası yoktu. Baktığında göz ardı edilecek birşey değildi. ama şuan hepsini yapıyor çok şükür❤️Yine bir uzmana götürücem ama tv mazuriyeti olduğuna emin oldum bugün