Birde bebek olduğu için hemen takıp yada hemen atmak istiyordum askılı olunca üstüne giydiğim şeyi çıkarmam gerekiyordu takıp çıkarırken ama askısız olan da hemen tak çıkar olur DİE düşünmüştüm ama sırt yağlanması varsa çok güzel sarıyor benim hamilelikte sırtımda yağlandı o taktığım bir hafta süresince de eşim de göbeğimin biraz gittiğini farketmişti ama ben bir şeyden daha korkuyorum hadi taltık iyi oldu sonra bırakınca sonuç eskisi gibi olacak mı