Thesra bizde 4 ay 22 günlük olduk ve hafif biraz göbeğim ama yanlarda can simitlerim var 😂😂
sırtımda yağlanma var bende onun için askılısını almak istedim ama okuduğum bazı yorumlarda askılının göğüsleri kaldırdığı füze gibi gösterdiği ve rahatsız edici olduğu yazıyordu bu yüzden biraz kafam karıştı çünkü malum emzirme dönemi ve göğüslerim yeterdi kadar büyükler 🙈 sorun yaşarmıyım acaba