Yusufalpsmother benim oğlum 4 aylık akşam 7.5ta yatağına bırakınca uyur, gece 2 kez emmeye kalkar. sabah 6.30da güne başladı. 3 gündür ne düzen kaldı ne bişey? dün gece saat 12den saat 4e kadae uyumaya çalıştık, sabah 6da kalktı. o uykusuzlukla bütün bir gün ağladı. bugün de saat 9 gibi ayakta sallanarak zorla uyuttum, şimdilik uyuyo ama bakalım bu gece başımıza ne gelir? 😔 ne yapacağımı şaşırdım. alışık da değilim, oturup onla beraber ağlayasım geliyo.