Benim bebeğimde 2 aylıkken 5 dk emmeye başladı ne yaparsam yapayım 10 dk olmuyordu bende çok sıkıntı çektim dra sordum kilo alımı gayet iyi dedi bende belli birseyden sonra bıraktım bebeği zorlamayı çünkü bende strese giriyordum emiyor diye, birde kendini geri atmalar başladı aha dedim meme reddi geliyor çok şükür ki kötü senaryolarım çıkmadı hala 5 dk emiyor ama dr kilo alımı ve boyu 1 ay ilerden gidiyor dedi bende rahatladım.kendini kasma kilo alımı iyiyse doyuyordur.