Japonbaligininannesi 52 günlük kızım son 1 aydır 5 dakika emip bırakıyo çok zorlarsam en fazla 10 dakika bu durum beni çok uzuyor doymamış gibi geliyor ama doktora goturdum kilo alimida normal. Bebekler sütun %90 ini ilk 5 dakikada aliyo zaten dedi doktorumuz. Ama ben yinede evham yapıyorum bu yüzden mama vermeye kalkıştım tadını hiç sevmedi içmedi 😥 bazen memeyi birakicak sanıyorum varmı aranızda benim bebegim gibi olup kilo alimida normal olan ?
Annesivekizi Japonbaligininannesi çişli bezlerini say canım korkma doyuyodur. Sütün varsa mamayı en son seçenek olarak düşün
My_son Japonbaligininannesi canim yaoisal olduğunu dusunuyorum benim oglumda oyleydi tek meme ve bi kac dakika emiyodu o zamanlar kilosunda sikinti yoktu. Sikintili kisma geliyorum simdi ek gidaya basladik yine bi kac kasik sonra yemek istemiyo 😒
Songul_hamza Japonbaligininannesi kilo alıyorsa mamaya gerek yok bnmki üç dk en fzla beş dk emerdi halada öyle kilosuda masallah guzl
Sila0101 Japonbaligininannesi 3 aylık oglumda öyle carsamba gunu saglik ocagina goturdum kilosu 5 kg cikti biyu 59 cm boyuna bana iyi dedi ama icime sinmedi bu sefer cocuk doktoruna goturdum kilosu zayif dedi 3 aylik bebeklerde istahsizlık olur dedi elini agzina gituruyor damagi kasiniyor dedi istah acıcı surup verdi 1 ay sonra tekrar hala ayni olirsa gunde 1 ogun mama takviyesi yaparız dedi
inci_6007 Annesivekizi ya acaba sadece cisli bez yeterli bir bulgu mu kuzum biliyor musun mesela doymayan bebek hep ağlar mı dört aylık
Japonbaligininannesi Songul_hamza öyle olunca goguslerim sut dolmuyo gibi oluyo yani taş gibi değil, sizinde öyle miydi
Japonbaligininannesi Sila0101 zaten az emince insan doymadigini dusunuyo bide kilosu az olunca iyice moraller bozuluyo. Demekki çok kötü değil canım hemen mamaya baslatmadigina göre
Songul_hamza Japonbaligininannesi ilk başlarda evet göğüslerim taş gbi degildi zamanla oldu ama unutmayın her göğüs taş gbi olucak değil her göğüsten süt fışkıracak değil her göğüsten süt akacakta değil unutmayın hersy psikolojik atin bunları kenara bnmde yaptığım şeyler bunlar ama gereksizmis anladım bosyere dusunmusum aylık kontrollerde bebeğiniz kilo alıyorsa sıkıntı değil doyiyordur kilo alımı olmzsa hem emzirirsinjz hem mama veririsnz
ElifAselMina Japonbaligininannesi Canım doktorun sana kilo da problem yok diyorsa sakın mamaya falan başlatma. Hele biberon hiç verme. Sonra sıkıntı yaşarsın. Bebekler de değişim gösteriyor emme süresi kimi hızlı emiyor kimi yavaş. Benim kızım da hızlı hızlı emerdi 5 7 dakika kilosu maşallah hep üst kademe çıkardı. Yani korkma emmenin geri kalanı keyif yapmasıdır bazen ister onu da bazen istemez 🤗
Japonbaligininannesi ElifAselMina haklisin mama verirken gönlüm hiç razı değildi bebegimde içmedi zaten ama sanki memeyi tam bosaltmamis gibi oluyor sıktırınca sut geliyor 🙄
Annesivekizi inci_6007 adet olduğum günlerde sütüm kesilmişti ağlayarak aç uyudu bebeğim. Günde 4 5 çişli bez alıyorsanız boy uzaması kilo alımı normalse aç değildir inşallah
merveaydin12 Çenesi kuvvetli olan bebekler hemen boşaltır memeyi,kimi 5 kimi 15. bez sayısına ve kilo alımına bakarak doktorun önerisiyle mamaya başlayın. Kendinize de sürekli doyurabiliyorum diye mesaj verin stresten uzak durun 🌼
Japonbaligininannesi merveaydin12 haklisiniz ah bide stres yapmasam.. uykusuzluk yorgunluk ustune bide bu eklenince cok stres oluyorum
ElifAselMina Japonbaligininannesi Canım bazen annelerin sütü çok oluyor başlarda böyle durumlarda tereddüt ediyorsan sağıp vermeyi dene hepsini bitirirse anlarsın zaten. Ben öyle yapmıştım.
SZA Japonbaligininannesi benim bebeğimde 3 ay 10 günlük ve hala 5 dakika emiyor en fazla 10 dakika memede uyuyor oyuzden sık sık emmek istiyor kilo alımı çok iyi dedi doktor eğer kilosu yerindeyse hiç korkma.sadede gece çok sık utanıyor diye birtek gece mama veriyorum uzun uyusun diye
Japonbaligininannesi SZA benimkide gece çok sık uyanıyor nerdeyse uyumuyor bende mama veriyim dedim ama biberonu kabul etmedi hanımefendi diğer yöntemlerde çok uzun doyurana kadar 2 saat geçer
pinkman Japonbaligininannesi resmen beni anlatmışsınız 😳 53 günlük olduk bizde. 1 haftadır aynen öyle 5dk emip bırakıyor ve benimde sütüm de ciddi bi azalma var. Kilo vericek ya da almadı diye korkum var haftaya bugün kontrolümüz var merak ediyorum doktor ne diyecek 😐 bana hiç doymuyo geliyo mama veriyoruz ara sıra çünkü sütüm az 🙁 burdaki arkadaşların yazdıklarını ve önerilerini de dinlemek isterim
Japonbaligininannesi pinkman pinkman 31 mart dogumlumu sizinkide 😊 mamayı doktorum hiç önermedi kilosu normal endişelenme belki yediğin bisey sütünün tadını değiştirmiştir dedi benimki mamada kabul etmiyo napcagimi şaşırdım böyle devam edicem mecbur
pinkman Japonbaligininannesi canım, ayrıca bi arkadaşım bu sorun yüzünden doktora gitti dün. benim bebeğim süt azalınca almıyo ağlıyo. Bazı bebekler ağzına çok süt aksın istermiş o yüzden memeyi az emer bırakırmış doktor hemen eds ye başlatmış bende son çare olarak ona başlıcam 😕
Japonbaligininannesi pinkman sende bi doktora götür kuzum bakalım ne onericek benimki kilo alimi normal dedi simdilik emzirmeye devam
Eymeniim Japonbaligininannesi benim oğlumda hep en fazla 5dk emerdi kesinlikle doymuyor sütüm yok kaygisina düşerdim ama kilo alımı çok iyiydi demekki normalmiş o zaman
Japonbaligininannesi Eymeniim bende aynı durumdayım şaşkınım valla 🙄 ayda kaç gram alıyordu kuzum seninki