Balyanakbal betulergl bizim sağlık ocağındaki hemşireler çok ilgilenmiyor dediğim gibi 3 4 aydır boyu uzamamis ama tabloya baktılar ortada olduğu için normal dediler
Alya2402 Nagihandefne kullanıyorum kesinlikle öneririm kızımın iştahı düzeldi kilo aldığına eminim eskisine göre herkese daha ağır geliyor 😊
Alya2402 Nagihandefne Birde canım iyi araştır bende 13 aylık başladım içinde ölçek var onunla 5 ml olarak verilmesi gerekiyor @nutrigencocukgelisim sayfasına danışabilirsiniz istersen bana da eczane çay kaşığı demişti yanlış demişler
Nagihandefne Alya2402 evet canım bana çay kaşığı dedi senin dediğin gibi yaparım ya kuzum hiçbir şey yemiyordu masallah 5 gün oldu masallah şimdi yaptığım herşeyi yiyor bende mutlu oluyorum siz ne zamandır kullanıyorsunuz
Batimoms Nagihandefne nutrigen uzumu ben de aldim. Son care istahsizlik tavan yapti. 5 ml ama 9 aylik oldugundan 2.5.ml verdim ilk bugun basladik. Insallah faydasi olur. Zarari olmaz. Bir arkadasima doktor 7.5 aylik vermisti ondan cesaret aldim ben de.
Alya2402 Nagihandefne 1 ay oldu kullanalı iştahı çok iyi oldu günde 5 ml kullanıyorum extra birde nutrigen balık yağıda kullanıyorum canım
Hilalkorkmaz Arkadaşlar benim de kızım 11 aylık ve iştahsız, 2 aydır gidemedik kontrol için bir arkadaşım arı mama ver dedi sizce ne yapayım
betulergl Hilalkorkmaz bilmiyorum ki ben kullandım ama pek bi değişiklik olmadı hurma özü ve keçiboynuzu özü aldım bakalım onu da denicem hangisi tutarsa:)
Swtlna Annesinin_Melegi şu an 16 aylık ama yazdığım besinleri 6 aylıktan itibaren tadımlarla birlikte yavaş yavaş vermeye başladım
Nagihandefne Batimoms demekki iyi ki doktoru erken tavsiye etmiş insallah iyi gelir valla benim çocuğuma iyi geldi gibi insallah böyle devam eder 🙏
Swtlna Annesinin_Melegi allah bağışlasın, kıyma için ve ceviz için küçük biraz ama diğerlerini 3 gün kuralıyla verebilirsiniz sanırım
Batimoms Nagihandefne Insallah canim sen acaba sabah ac karnina mi veriyorsun benim bugun 2. Verisim sabah ac karnina verdim.