[silindi] betulergl aynen evet bende sürekli diyet halindeyim 65 de kalabilmek için allahtan boyumuz var.. 🙏 kilo zor iş.. 🌝
Kiviefe betulergl pirinc unu degilde yulaf unlu ruseyli irmikli mama yapiyorum ben icine ceviz bazen hurma ve pekmez koyuyorum.
[silindi] gezentianne bilimsel olarak normal değil pek, obeziteye yol açan yağ bezleri oluşuyor, fakat biz yine de diyeti 3 günden fazla uzatmadık. Diyet denilen de 180 cc ye 6 kaşık yerine 5 kaşık mama.. 🤷🏼♀️
Balyanakbal Tatliskooo evet ama 4 kilo doğdu zaten 1 yaşında 3 katı olmalı diye okumuştum oyuzden tedirginim boyu da uzamiyor 🙁
Tatliskooo Balyanakbal benim oğlumun doğum kilosu da iyiydi ama aşırı hareketli az da yiyince zayıf haliyle ama Asıl önemli olan boy uzaması dedi doktor bize . Zayıf insan olunca sorun değil ama cüce lik bi rahatsızlık dedi . Boy takibine dikkat edin biz düzenli olarak ölçüyoruz evde mezura ile
Balyanakbal Tatliskooo evet işte aslında beni endişelendiren boyu o da uzamiyor 1 yaş kontrolune gittik 9 aylık gittiğimizde olctugu boyu ile aynı uzamamis evde olcturmuyor kolay ölçme yolu var mı acaba
Tatliskooo Balyanakbal belki 9 aylıkken fazla ölçmüşlerdir bazen sağlıkocaklarında okuyor öyle . Kıyafetlerinden anlarsınız Aslında . Yere mezura uzatıp üzerine yatırıyoruz başına kitap dikiyoruz dizine falan bastırıp ölçüyoruz 2 kez . Kaç cm ve kaç aylık acaba bebişiniz
Tatliskooo Balyanakbal öyleyse ciddi bi durum olabilir endokrin bölümüne yönlendirmedi mi doktorunuz ? Aile hekimine mi gidiyorsunuz uzman çocuk doktoruna mı her ay uzuyor olması lazım hala küçükler çünkü
Zeynepalya_ve_annesi betulergl hergun hicbirsey yemesede sabahlari pekmez icir oglen tarhana yap icine irmik at en azindan besleyiicilgi yuksek ilikli kemik suyuyla yap aksamda muhallebi yap pekmezli kilo almaya baslar haftada 3 gun bunlari yedir
Gamzeli betulergl kelin ilaci olsa kendi basina surerdi durumundaki kel benim suan canim malesef benim kizim da zayif ama asiri memeye duskun yemiyor yani hicbisey yemiyor neler yaptim denedim yemiyor yiprandim ek gida surecinde sacimdaki beyazlar cogaldi artik biraktim yani
Balyanakbal Tatliskooo aile hekimine gidiyoruz persentile göre normal diyorlar bu virüs nedeniyle de başka bir doktora gidemedim evet ben de öyle biliyorum ilk 1 sene ayda 1cm de olsa uzaması gerekir diye
Swtlna Annesinin_Melegi şu an 16 aylık ama yazdığım besinleri 6 aylıktan itibaren tadımlarla birlikte yavaş yavaş vermeye başladım
Tatliskooo Balyanakbal persentile göre değerlendirmelerde % 3 ün altına düşmediği sürece normal deniyor ama 3 aydır uzamıyor demeniz çok normal değil gibi de siz daha iyi bilirsiniz tabi ki çok geciktirmeden bir uzmana bu durumdan bahsetmenizde fayda var derim 🤷🏻♀️
Balyanakbal Tatliskooo çok teşekkür ederim desteğiniz için♥️ ortalık biraz daha normallessin ilk önce bir uzmana gidicez hastalıktan da korkuyorum o yüzden çıkamıyorum malasef