Ya o nasıl bir insan bu kadar mı kendine nefsine hakim olamayam bi insan o daha 6 ay olmuş söz vereli nasıl bir karekterdir ki o hiç bişey olmamış gibi devam edebiliyor ablanız için nasıl bir tramvadır o bilemezsiniz bide düzelir diyorsunuz ne düzelmesi kardeşim adamın zerre umurunda değil ablanız yaptığında bişey yokki ona göre İsterse 10 çocuğu olsun benim ablama değer vermeyen adamın yanında 5 dk bile tutmazdım