Demirinannesi02 Deletedmom318 öyle tabi bende biliyorum ama işte 4 tane çocuk var arada Aile desteği Yok. Bende biraz daha bekle bakarsın düzelmezse artık ayrılırsın diyorum
Yigitahmedim Demirinannesi02 canim suna emin ol 1 kere aldatan bir kere daha aldatır ablanı hiç engelleme derim ben onun da bir kadınlık gururu var bunu kabul etmek kolay değil
Demirinannesi02 Siyahbeyazl Herkez boşansın yazmış ama hanımlar ailem destek vermiyor. Abime anlattık durumu. Bi msj yüzünden ayrılır mı insan deyip normal karşışadı😥
Demirinannesi02 Mom10 çok haklısınız ama anne babam köyde yaşıyorlar maddi durumları öyle iyi de değil. Abim olacak şahıs da bişi olmaz bi msjdan abartmayın deyip konuyu kapattı. E bende biraz daha bekle düzelmezse artık en son çare ayrılırsın diyorum
Pamuk_seker Demirinannesi02 tabikide boşansın ilkini affetmesi bile hata çocuk için kadınlık Gururumu ayaklar altına alsın Zaten adam ailesini ve çocuklarını düşünse bokları yemez
Demirinannesi02 Pamuk_seker adam diyorki ablama özel hayatıma karışmayın Kafayı yemiş Ya sanki bekar adam 🤦♀️
Demirinannesi02 Hipekozsk ya avukata gitti. Boşamak için bi yalvardı falan. Bende pişmandır yapma bi bekle dedim. Düzeldi sandık meğer gizli gizli konuşuyor Muş. Üstelik 3 tane kadınla konuşuyor Muş. Abimize anlattık abartmayın bi msjda insan ayrılır mı falan deyip başından saldı ablamı. Bende biraz daha bekle duruma bak eğer değişmezse artık ayrıl dedim. Napim bacım 4 tane çocuğu var acıyorum onlara düzelir belki diyorum Allah kimsenin başına vermesin
Pamuk_seker Demirinannesi02 o abin de bir erkek böyle şeyleri normal karşılıyor sakin bekarsa evlenmesin kimsenin başını yakmasın
Hipekozsk Demirinannesi02 adam zaten aldatmış sonuçta zamanı geri alamicagimiza göre bu düzelecek bsey değil maalesef 🤷 çocuk var diye kahrını çekmek zorunda değil bir kere aldatan bidaha aldatr
Demirinannesi02 Kubraegit1 hayır tabiki de affetmem. Çok zor bişi Allah kimsenin başına vermesin. Ama 4 tane çocuğu var aile destek vermiyor. Tam tersi herkes ablamı suçluyor abartıyorsun diye. Ben ablama sonuna kadar Hak veriyorum ama ayrılsın yuvası bozulsun da istemiyorum. Tek istediğim biraz bekle belki düzelir belkiiii. Düzelmezse de yapacak bişi yok yolları ayırmak zaten
Deletedmom224 Demirinannesi02 Benım gibi oluruna bırakmış.Ama o ikinci defa tekrarlamış.bende kapıyı açmak için bi tekrar bekliyorum.Tabi en alasını yaptı o ayrı bi konu.Allah yok etsin boylelerini
Demirinannesi02 Mom62636362 Haklısınızzz🤦♀️🤦♀️ Bende çok üzülüyorum ne yapacağımı ne diyeceğimi bimiyorum artık. Kendi eşimden bile nefret eder oldum ablam aklıma gelince 😒
sherlock_mom Demirinannesi02 o adam için normallesmis bu durum ablaniza kötülük yapıyorsunuz maddi imkanları varsa ailenizde destek çıkarsa onun için en güzeli boşanması böyle birşeyin affı olmamalı ya
Demirinannesi02 sherlock_mom işte aile destek vermiyor abimiz var normal karşılıyor bi msj için yuva yıkılmaz falan diyor offff çok üzülüyorum ablama
Demirinannesi02 Buglemm3434 Amin inşallah. Kadın bide evliymiş 3 çocuğu var mış. Çin’den buraya güyaa çalışmaya gelmiş. Ama burda pis işler yapıyor. Milletin kocasını ayartıyor. Çocuklarından da utanmıyor 2 si de. Benim aklım almıyor bu aldatanları
Tubazraa Ömür boyu içine atıp mutlu rolü oynayıp karılık yapıp psikolojisi bozulacaksa boşasın gitsin abi bi kere yapan her zaman yüz bulur garanti . Mutsuz bi anne Olucaksa en azından 1 yıl ağlar diğer türlü ömür boyu her kadın ana da olur baba da
Emir7227 Demirinannesi02 Ablanızın kararı çok yerinde sizde fikrini değiştirmeyin derim , birinci kez affetmeseydi şimdi yine aynı b..k u yemezdi
Demirinannesi02 gezentianne hayır işte biz eniştem de hiç böyle bişi beklemezdik. Ablama çok çok düşkündü. Bi arkadaşı vardı son zamanlarda ona takıldı onun gibi oldu işte. O arkadaşı da karısını aldatıyor Muş. Ama karısının haberi yok Muş. Offff çok iğrenç şeyler bunlar ya🤦♀️
Balyanakmom66 Demirinannesi02 yani abiniz evlense ona da sorun bi eşi aldatsa aynı şeyi der miydi bir mesajdan bişey olmaz diye? Hemen namus bekçisi olurlardi ha doğru erkektir yapar kadın yapamaz . Kadın erkeğin kölesi değil kadin erkeğin hizmetçisi değil.
Balyanakmom66 Demirinannesi02 aklım almıyor bir insan neden aldatır amacı nedir 4 tane çocuğun var karın var. Neden yani niye? Ablanız bence kendi karar versin fikirlerini değiştirecek şeyler söylemeyin çünkü bu çok kötü bişey affetse ne olacak ? Bişey değişmeyecek ki yine daha da çok kinlenecek ablanız ve bi kez daha aldatılacak onda da affedecek felan derken baş edilemez hale gelecek o yüzden kararı kendisine bırakın empati kurun siz yaşasanız ne yapardınız?