Sarisin Lna 1 hafta aralıksızdı ondan sonra 40a kadar ara ara oldu 40ıncı gün bitti bş hafta geçmedi adet oldum 😊
bahar159357bahar Senammm ne için dedin canım antibiyotiği. Hastaneden çıkınca kullandım. Kan ilacıyla birlikte
bahar159357bahar Senammm he canım idrarımi yaparken ki acıma söylemişsin antibiyotiği. Ama ben onun için kullanmadım. Enfeksiyon olmasın diye kullanfim
bahar159357bahar Lna benim ki 35 sürdü. 3 gün temiz kaldım. Adet oldum. 8 gün sürdüğü için öyle diyorum. Sonra temizlendim. 3 gün sonra bı daha oldum. Sonra bir ay sonra oldjm
bahar159357bahar seldaselda28 uyuşuk luk bende de devam ediyor. Sikiyorum ama açımıyor benim. Kilimi falan çekiyorum. Tam ameliyat yerimi hissetmiyorum. Bizdee 3 ay 6 gunluguz
Senammm bahar159357bahar enfeksiyon olabılır canım ondan acır bende spınal oldm ama oylr bısey olmadı
bahar159357bahar Senammm aslında epidural li oldum ben. Uyusturtuklari zaman takmaları lazım mis. İlk doğum bilmiyoruz ya. Benim de aklıma gelip söylemedim. Geçti çok şükür ama ilk bir ay benim için kabus du
Senammm bahar159357bahar soylemenıze gerek yoktu ki onların hatası bende uyusturunca takıldı ameliyathanede
FerideguL Ya kızlar benim.suan 6. Günüm oldu ve hala dikiş yerinde agrım var batma gibi bazen yanma otururken kalkarken iki buklumum ve yatarken de sağıma soluma dönemiyorum bunlar normal mi.? Çoğu kişi 2.gun kalktım temizlik yaptım misafir ağırladım diyor bir benim herhalde anormal olan
FerideguL Aselimmm ay inşallah ya valla böyle yazanlar görünce diyorum anormallik bende :) inşallah çabucak biter ağrılarım da ben de normal hayatıma dönerim artık